Δημοφιλή προιόντα

Συχνές ερωτήσεις

1. Γιατί να επιλέξω βιολογικά προϊόντα ??

Τα βιολογικά προϊόντα και ποιο σωστά προϊόντα βιολογικής γεωργίας παράγονται με φιλικές προς το περιβάλλον μεθόδους.

Η καλλιέργειά τους βασίζεται στον κανονισμό 2092/91 και από το 2008 στον 889/08
Ο κανονισμός αυτός ορίζει

  1. Τις καλλιεργητικές πρακτικές που επιτρέπονται η απαγορεύονται
  2. Τα φυτοπροστατευτικά προϊόντα (δραστικές ουσίες φυτοφαρμάκων) που επιτρέπονται
  3. Τα στοιχεία για την θρέψη των φυτών που επιτρέπονται (λιπάσματα) αλλά και η προέλευση αυτών
  4. Το ελάχιστο σε m2 εμβαδό που απαιτείται ανά είδος ζώου και ηλικία για το σταβλισμό του και το χώρο άσκησης του
  5. Τις απαιτήσεις του κανονισμού για την καλή θρεπτική κατάσταση των ζώων και των συνθηκών διαβίωσης τους
  6. Τις απαιτήσεις για την υγιεινή των σταβλικών εγκαταστάσεων
  7. Τις απαιτήσεις για την σήμανση των βιολογικών προϊόντων (βλ. σχετική ανάρτηση)

… και πολλές άλλες λεπτομέρειες εφαρμογής για την πιστοποίηση

Πάνω σ αυτόν τον κανονισμό βασίζεται και η πιστοποίηση από τους πιστοποιητικούς οργανισμούς , η οποίοι βάση του κανονισμού οργανώνουν της επιθεωρήσεις και την πιστοποίηση μονάδων βιολογική γεωργίας

Στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται 11 οργανισμοί πιστοποίησης οι οποίοι έχουν εγκριθεί από το Εθνικό Συμβούλιο Διαπίστευσης (Ε.ΣΥ.Δ.)

Όλοι οι οργανισμοί εκδίδουν πιστοποιητικό με την ίδια ισχύ. Ο καθένας από τους οργανισμούς έχει εγκριθεί από το Ε.ΣΥ.Δ και ελέγχεται από αυτό αν συνεχίζει να τηρεί της προϋποθέσεις διαπίστευσης.

Έλεγχος των βιολογικών προϊόντων περιλαμβάνει:

  • Επιθεώρηση στο αγρόκτημα
  • Επιθεώρηση στις αποθήκες
  • Δειγματοληψία ανάλυση του δείγματος
  • Λογιστικός έλεγχος (παραστατικά αγορών – πωλήσεων)
  • Έκδοση πιστοποιητικού όταν δεν υπάρχουν παραβάσεις

Έτσι ο καταναλωτής έχει την δυνατότητα να προμηθευτεί ένα προϊόν στο οποίο δεν υπάρχουν υπολείμματα φυτοφαρμάκων και ταυτόχρονα η καλλιέργειά του δεν επιβαρύνει το περιβάλλον


2. Πως αναγνωρίζονται τα Βιολογικά Προϊόντα ???

Κάθε βιολογικό προϊόν για να είναι πιστοποιημένο πρέπει ο παραγωγός ή ο μεταποιητής να διαθέτει πιστοποιητικό από πιστοποιητικό οργανισμό

Το πιστοποιητικό αναφέρει :

  • την επωνυμία του παραγωγού ή του μεταποιητή
  • τον κωδικό πιστοποίησής του από τον πιστοποιητικό οργανισμό
  • το προϊόν (είδος , ποικιλία) για το οποίο πιστοποιείτε
  • την ποσότητα του προϊόντος για την οποία έχει πιστοποιηθεί
  • το στάδιο πιστοποίησης (ΒΣ* ή ΜΣ**)
  • την ημερομηνία έκδοσης του πιστοποιητικού
  • την ημερομηνία λήξης του πιστοποιητικού

 Για τα συσκευασμένα προϊόντα θα πρέπει στη ετικέτα να αναγράφεται:

  • ότι πρόκειται για προϊόν βιολογικής γεωργίας
  • ή ότι πρόκειται για προϊόν βιολογικής γεωργίας* σε Μεταβατικό Στάδιο** ή προϊόν υπό μετατροπή στη Βιολογική Γεωργία
  • ο κωδικός του πιστοποιητικού οργανισμού με την μορφή (EL-BIO-000)***
  • τον κωδικό πιστοποίησής του από τον πιστοποιητικό οργανισμό
  • Γεωγραφικές ενδείξεις σχετικά με την προέλευση των πρώτων υλών
  • Το λογότυπο ΕΕ

Τα μεταποιημένα προϊόντα μπορούν ισχύουν τα παρακάτω

Η ένδειξη «προϊόν βιολογικής γεωργίας», στα Μεταποιημένα προϊόντα μπορεί να χρησιμοποιηθεί όταν πληρούν τις εξής προϋποθέσεις:

α) Τουλάχιστον το 95% κατά βάρος των συστατικών γεωργικής προέλευσης, είναι πλήρως βιολογικού σταδίου (δεν περιλαμβάνεται το προστιθέμενο νερό, το μαγειρικό αλάτι και τα πρόσθετα μη γεωργικής προέλευσης).
β) Για την επεξεργασία τους, έχουν χρησιμοποιηθεί μόνο πρόσθετες ύλες και βοηθητικά μέσα επεξεργασίας που αναφέρονται στο Παράρτημα VIII του Καν. (ΕΚ) 889/08.
γ) Το μέγιστο 5% των συμβατικών γεωργικών συστατικών, περιλαμβάνεται στο Παράρτημα ΙΧ του Καν. (ΕΚ) 889/08, ή εναλλακτικά, υπάρχει σχετική έγκριση χρήσης τους από την αρμόδια αρχή
δ) Το ίδιο συστατικό δε δύναται να συνυπάρχει στο προϊόν σε βιολογικό στάδιο και ως συμβατικό ή ως μεταβατικού σταδίου.

 Σε διαφορετική περίπτωση και όταν το μεταποιημένο προϊόν

α) αποτελείται κυρίως από συστατικά γεωργικής προέλευσης και μέρος των συστατικών, κατά βάρος, είναι πλήρως βιολογικού σταδίου (δεν περιλαμβάνεται το προστιθέμενο νερό, το μαγειρικό αλάτι και τα πρόσθετα μη γεωργικής προέλευσης). Δεν υπάρχει περιορισμός στο ποσοστό συμμετοχής στο τελικό προϊόν των συστατικών σε βιολογικό στάδιο όπως και των συστατικών σε μεταβατικό στάδιο.
β) Για την μεταποίηση/ επεξεργασία τους έχουν χρησιμοποιηθεί μόνο πρόσθετες ύλες και βοηθητικά μέσα επεξεργασίας που αναφέρονται στο Παράρτημα VIII του Καν. (ΕΚ) 889/08.
γ) Το ίδιο συστατικό δε δύναται να συνυπάρχει στο προϊόν σε βιολογικό στάδιο και ως συμβατικό ή ως μεταβατικού σταδίου.

Για τα προϊόντα της κατηγορίας αυτής, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην επισήμανσή τους (ή/ και στη διαφήμισή τους π.χ. διαφημιστικά έντυπα), η ένδειξη «προϊόν βιολογικής γεωργίας» ή άλλες παρεμφερείς ενδείξεις, παρά μόνο στον κατάλογο συστατικών του προϊόντος.


3. Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου ?

Για αποστολές εντός πόλης και από πόλη σε πόλη παράδοση της παραγγελίας σας την επόμενη εργάσιμη ημέρα (σε δυσπρόσιτες Παράδοση σε 1-2 εργάσιμες ημέρες επιπλέον.)

Για αποστολές προς Νησιωτική Ελλάδα 1 ως 3 εργάσιμες μέρες


4. Οι τιμές σας είναι καλές ? Κάνω συμφέρουσα αγορά ?

Οι τιμές μας είναι οι καλύτερες τις αγοράς , προμηθευόμαστε αρκετά προϊόντα απευθείας από παραγωγούς, έτσι έχουμε τις δυνατότητα να σας τα παρέχουμε καλύτερες τιμές.


5. Οι τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.?

Ναι, όλες οι τιμές στο eshop είναι τελικές και περιλαμβάνουν Φ.Π.Α


6. Που βρίσκεται το κατάστημα σας?

Το κατάστημά μας βρίσκεται στην Οδό Μενελάου 132 στο Ίλιον Και είναι ανοιχτό :

Δευτέρα – Τετάρτη – Σάββατο από 09:00 ως 15:30
Τρίτη – Πέμπτη – Παρασκευή : από 09:00 ως 14:30 και από 17:30 ως 21:00

7. Πως γίνεται η πληρωμή της παραγγελίας μου

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχει επιλέξει μερικούς από τους ασφαλέστερους τρόπους πληρωμής :

  • Αντικαταβολή
     Ο ποιό ασφαλείς τρόπος πληρωμής , διότι παραλαμβάνεται την παραγγελία σας και πληρώνετε στο Courier , απλά και γρήγορα χωρίς να χρειάζεται καμία άλλη ενέργεια από εσάς , σε αυτήν την επιλογή χρεώνεστε με 2€, ποσό που το σύστημα συνυπολογίζει αυτόματα  στην παραγγελία σας.
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
    Σε αυτήν την επιλογή δεν υπάρχει καμία χρέωση , καταθέτεται το κόστος της παραγγελία σας στον τραπεζικό λογαριασμό της τράπεζας Πειραιώς ή Alpha Bank που σας υποδεικνύεται  από το σύστημα, με αιτιολογία τον αριθμό της παραγγελία σας , μόλις εμείς λάβουμε την επιβεβαίωση , σας αποστέλλουμε την παραγγελία.
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό με e-banking
    Σε αυτήν την επιλογή ισχύει ότι ακριβώς και στην προηγούμενη , με την διαφορά ότι δεν χρειάζεται να πάτε σε κάποιο υποκατάστημα τραπέζης, αλλά μπορείτε να πληρώσετε από το σπίτι σας, μέσω του προσωπικού σας e-banking οποιασδήποτε τράπεζας.

8. Αν πληρώσω σε τράπεζα πρέπει να σας ενημερώσω;

Απαραιτήτως! Με τουλάχιστον ένα τηλεφώνημα για να μας πείτε σε ποιά τράπεζα πληρώσατε ώστε να ταυτοποιήσουμε την πληρωμή σας. Εναλλακτικά με αποστολή του καταθετηρίου στο fax : 2102628000  ή το email μας biotevma@otenet.gr


9. Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά?
  • Με courier  η χρέωση είναι 3 ευρώ σε όλη την ηπειρωτική  Ελλάδα για παραγγελίες βάρους έως 2 kg .
  • Αν η περιοχή σας ανήκει στην νησιώτικη Ελλάδα έχετε επιβάρυνση 1€ στην παραπάνω τιμή
  • Αν η περιοχή σας θεωρείται δυσπρόσιτη από την εταιρεία courier τότε επιβαρύνεστε με επιπλέον 9 ευρώ εκτός αν θέλετε να παραλάβετε την παραγγελία σας από κάποιο κοντινό κατάστημα των courier οπότε η χρέωση θα είναι κανονική.
  • Οι παραπάνω χρεώσεις ισχύουν για δέματα έως 2 κιλά,  όταν το βάρος της παραγγελίας σας αυξάνεται  κατά 1 kg τότε αυξάνεται η χρέωση κατά 0,5€.
  • Στην περίπτωση που η παραγγελία σας περιλαμβάνει προϊόντα με αρκετό βάρος , το ηλεκτρονικό μας κατάστημα παρέχει την δυνατότητα αποστολής της παραγγελίας σας με μεταφορική εταιρεία η ΚΤΕΛ με μειωμένα μεταφορικά Αυτό θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης μαζί μας.
  • Παραγγελίες μέχρι 10kg βάρος και άνω των 50€ έχουν δωρεάν μεταφορικά  (εκτός από δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες περιοχές)

10. Ποιες μέρες και ώρες παραδίδονται οι παραγγελίες ?

Η παράδοση των προϊόντων πραγματοποιείται μεταξύ 09:00 - 20:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή


11. Σε ποιες περιπτώσεις μπορώ να επιστρέψω το προϊόν που παρέλαβα από εσάς;

Επιστροφή προϊόντων γίνεται μόνο για τους παρακάτω λόγους:

  • Έχετε κάνει λάθος παραγγελία. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε εσείς με τα έξοδα αποστολής που θα χρεώσει η εταιρεία courier της επιλογής σας, για την επιστροφή των προϊόντων.
  • Έχετε λάβει άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεται η εταιρεία μας με τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος. Την επιστροφή την αναλαμβάνει αποκλειστικά η εταιρεία μας και κανονίζει η ίδια για την παραλαβή.
  • Το προϊόν δεν έφτασε σε καλή κατάσταση. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεται η εταιρεία μας με τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος. Την επιστροφή την αναλαμβάνει αποκλειστικά η εταιρεία μας και κανονίζει η ίδια για την παραλαβή.

Για τους προαναφερθέντες λόγους έχετε το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων, εφόσον αυτά επιστραφούν σε άριστη κατάσταση. (Εξαιρείται η τρίτη περίπτωση όπου έχετε παραλάβει προϊόν το οποίο δεν έφτασε σε σας σε καλή κατάσταση.) Επίσης θα πρέπει να συμπληρώσετε μια φόρμα «ΔΕΛΤΙΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ» που θα πρέπει να συνοδεύει τα προς επιστροφή προϊόντα. Σε οποιαδήποτε από τις παραπάνω περιπτώσεις, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο τηλέφωνο 2102628000 η στο email : biotevma@otenet.gr.


12. Μπορώ όταν για οποιοδήποτε λόγω δεν μείνω ικανοποιημένος να ζητήσω επιστροφή των χρημάτων μου ?

Πιστεύουμε ότι με την ποικιλία και την ποιότητα των προϊόντων που διαθέτουμε δεν χρειάζεται ο πελάτης να καταφεύγει στην λύση αυτή. Αν όμως θεωρείτε πως δεν υπάρχει εναλλακτική, τότε θα πρέπει η επιστροφή να πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που αναφέρονται στην ενότητα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ». Στο έγγραφο (email) που θα εσωκλείσετε στο δέμα θα πρέπει να εξηγείτε τους λόγους επιστροφής . Μετά την παραλαβή και έλεγχο του επιστρεφόμενου προϊόντος η εταιρία θα Προχωρήσει σε Κατάθεση του ποσού σε λογαριασμό τραπέζης που θα υποδείξετε στο έγγραφο που θα μας έχετε εσωκλείσει στο δέμα επιστροφής


13. Ποιο είναι το χρονικό περιθώριο κατά το οποίο μπορώ να ζητήσω επιστροφή των χρημάτων ?

Εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής. Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 14 εργασίμων ημερών τότε η εταιρεία δύναται να μην αποδεχτεί την επιστροφή. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.


14. Πως μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία που έχω ολοκληρώσει?

Θα πρέπει να γίνει άμεσα ειδοποιώντας μας με email στην διεύθυνση biotevma@otenet.gr έχοντας συμπληρώσει τα πλήρη στοιχεία σας.


15. Ποιες είναι οι ώρες που μπορώ να επικοινωνήσω τηλεφωνικά μαζί σας ?

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας καθημερινά, εντός του ωραρίου λειτουργίας του καταστήματος (τηλ: 2102628000)

Δευτέρα – Τετάρτη – Σάββατο από 09:00 ως 15:30
Τρίτη – Πέμπτη – Παρασκευή : από 09:00 ως 14:30 και από 17:30 ως 21:00

16. Πρέπει κάθε φορά που θα ολοκληρώνω την παραγγελία μου να συμπληρώνω και τα στοιχεία μου?

Το biotevma- eshop σας παρέχει την δυνατότητα εγγραφής στο site οπότε κάθε φορά να κάνετε εισαγωγή του username και του κωδικού σας και αυτό να χρησιμοποιεί τα στοιχεία που είχατε καταχωρήσει την τελευταία φορά


17. Είναι ασφαλές να συμπληρώσω τα προσωπικά μου στοιχειά στο e-shop σας;

Η εταιρεία μας σέβεται τα προσωπικά δεδομένα των πελατών και συνεργατών της και αναγνωρίζει την ανάγκη σας για την προστασία και σωστή διαχείριση των προσωπικών πληροφοριών που μας παρέχετε μέσω του e-shop μας. Τα προσωπικά στοιχεία που σας ζητάμε, είναι πληροφορίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αναγνωρίσουμε ένα συγκεκριμένο άτομο ή να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί του, όπως δηλαδή το όνομα, η διεύθυνση, ο αριθμός τηλεφώνου ή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Με στόχο λοιπόν την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, οι προσωπικές πληροφορίες που θα σας ζητηθούν είναι πολύ συγκεκριμένες, όπως αυτές που αναφέρονται παραπάνω, και θα χρησιμοποιηθούν μόνο για τη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας και για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας από εμάς.